המדריך המלא להקמת חנות בגדי ילדים 

חולמים להקים חנות לבגדי ילדים? המדריך הזה יעזור לכם להבין את השלבים להקמת חנות בגדי ילדים. 

מהם השלבים להקמת חנות בגדי ילדים? 

  • מיקום החנות במקום מבוקש – השתדלו למצוא את המקום שיהווה לכם הזדמנות עסקית. מקום שיש בו זוגות צעירים עם ילדים, ואין בו חנות בגדים, יכול להיות הזדמנות מצוינת בשבילכם להרוויח כסף.

     

  • מיתוג – העולם שלנו מציב לכם מתחרים רבים. לא רק החנויות הנמצאות באזור, אלא גם כל אתרי הקניות הדיגיטלים המציעים לרכוש סחורה טובה דרך הרשת. על מנת להתגבר על כל המכשולים הללו, עליכם למתג את העסק שלכם בצורה מקצועית.
חנות בגדי ילדים
  • מי קהל היעד שלכם – קהל היעד שלכם יקבע איזו סחורה תביאו לחנות. סחורה יוקרתית, סחורה עממית וכו'.

     

  • שיפוץ ועיצוב – כדי שהחנות תשרת את המותג של העסק שלכם, עליכם לעצב אותה בצורה ייחודית שתבדל אתכם מחנויות בגדים אחרות.

  • רכישת מלאי – לפני פתיחת חנות בגדי ילדים, יש לצייד את החנות עם סחורה. השקעה זו היא השקעה ראשונית גדולה, ויש להתכונן אליה.

     

  • פתיחת תיק ברשות המיסים וביטוח לאומי – על מנת להתחיל להכניס כסף בצורה חוקית, עליכם להצהיר על הקמת העסק שלכם בליווי של מנהל חשבונות מוסמך. חשוב לפנות למשרד מנהלי חשבונות שינהלו לכם את תיק העסק ברשויות באופן קבוע.

  • ביטוחים – ביטוח תכולה, ביטוח מבנה וכן ביטוח לעובדים, אלו שלושת הביטוחים שאסור לכם לוותר עליהם.

  • בניית תוכנית עסקית – לפני שאתם לוקחים הלוואה כדי לממן את ההשקעה הראשונית בעסק, עליכם לבנות תוכנית עסקית שתהווה את מפת הדרכים שלכם בשנים הקרובות. התוכנית העסקית בעצם פורסת בצורה ברורה את כל התכנונים שלכם לעתיד, שחור על גבי לבן.
פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

איך בונים תוכנית עסקית? 

בניית תוכנית עסקית הינה דבר מורכב. על מנת לבנות תוכנית עסקית שתייעל את ההתנהלות העסקית, יש לבנות אותה עם אדם שעבר הכשרה בנדון. רואי חשבון בדרך כלל יודעים איך לעשות את זה בצורה נכונה. 

אתם מוזמנים להכיר את המומחים של חברת המפתח שכבר בנו תוכניות עסקיות לבעלי עסקים רבים. העסקים הפונים אלינו לבקשת ליווי ותמיכה הם עסקים בכל התחומים ובכל הגדלים. לכן, אם יש לכם חלום ואתם רוצים להפוך לבעלי עסק מצליח, הכתובת הנכונה שלכם היא כאן, יחד איתנו.

איך בונים תוכנית עסקית לחנות בגדי ילדים?

חנות לבגדי ילדים מתמחה במכירת ביגוד ואביזרים לתינוקות, פעוטות וילדים עד גיל 12. החנות מציעה מגוון רחב של מוצרים, לרבות פיג'מות, לבוש יום יומי, לבוש רשמי ועוד. בגד מעוצב מתוך מחשבה על נוחות ועמידות, מה שמבטיח שילדים יכולים לשחק, להסתובב בחופשיות ועם סטייל.

 

בנוסף להצעת מגוון אפשרויות לבוש, חנויות רבות לבגדי ילדים מציעות גם אביזרים כמו נעליים, כובעים ותכשיטים. חלק מהחנויות מציעות גם ביגוד לאירועים מיוחדים, כגון ימי הולדת, חגים ועוד.

 

קהל היעד של חנות בגדי ילדים הוא בדרך כלל הורים המחפשים ביגוד איכותי ובמחיר סביר עבור ילדיהם. כדי למשוך לקוחות, חנויות רבות לבגדי ילדים מציעות מבצעים.

בנוסף יש גם חנויות מקוונות.

תוכנית עסקית לחנות בגדי ילדים

תקציר מנהלים

  • לציין בקצרה את הרעיון העסקי וסקירה כללית של ההזדמנות בשוק.
  • להסביר את המשימה והיעדים של החברה, לרבות לקוחות יעד, הצעת מכירה ייחודית וביצועים פיננסיים צפויים.
  • הדגש את גורמי המפתח שיניעו את הצלחת העסק, כגון היתרון התחרותי, האסטרטגיה השיווקית וצוות ההנהלה.

 

ניתוח שוק

  • לנתח את שוק היעד והפילוח.
  • לנתח את גודל השוק ופוטנציאל הצמיחה, לרבות גודל שוק הביגוד הקמעונאי ובגדי ילדים.
  • לציין את המגמות, המניעים והאתגרים המרכזיים בתעשייה וכיצד הם ישפיעו על העסק.
  • להוסיף את הנוף התחרותי, כולל נקודות החוזק והחולשה של המתחרים הגדולים, והזדמנויות ואיומים על העסק.

 

הצעות מוצרים ושירותים

  • לתאר את קו המוצרים, כולל סוגי הלבוש, המידות והסגנונות המוצעים.
  • לתאר את אסטרטגיית התמחור, כולל ההנחות והמבצעים המוצעים.
  • לפרט שירותים נוספים לאחר מכירה, כגון החזרות, החלפות ואחריות.

 

אסטרטגיית שיווק ומכירות

  • איך לשווק כולל מרכיבי המוצר, המחיר, המיקום, יחסי ציבור ומדיה חברתית.
  • אסטרטגיית המכירה, כולל חנות מקוונת ואת מבנה צוות המכירות, גיוס ושימור לקוחות.

 

תפעול ולוגיסטיקה

  • לתאר את המודל העסקי, כולל בעלים והמיקום.
  • לתאר את תהליך הייצור והמשלוח, כולל הספקים, היצרנים וספקי הלוגיסטיקה.
  • פירוט מערכות ניהול ובקרה של המלאי, לרבות תהליכי ההזמנה והמילוי.
  • תהליכי בקרת איכות והבטחת איכות, לרבות נהלי הבדיקה והבדיקה.

 

תחזיות פיננסיות

  • לספק דוח רווח והפסד מפורט, כולל המכירות, עלות הסחורה שנמכרה, הרווח הגולמי, הוצאות תפעול ורווח נקי.
  • מאזן, כולל הנכסים, ההתחייבויות וההון העצמי, דוח תזרים מזומנים, כולל זרימה ויציאה של מזומנים.
  • ניתוח איזון, כולל עלויות קבועות ומשתנות ונקודת האיזון.

 

סיכום

  • סכמו את נקודות המפתח והחוזקות של התוכנית העסקית.
  • חזרו על המשימה, החזון והיעדים של החברה.
  • הדגישו את הסיכונים והאתגרים הפוטנציאליים וכיצד יטופלו.

דוגמא לתוכנית עסקית לחנות בגדי ילדים

תקציר מנהלים:

חנות בגדי הילדים תציע מגוון רחב של ביגוד ואביזרים איכותיים ומשתלמים לתינוקות, פעוטות וילדים עד גיל 12. החנות תמוקם במיקום מעולה, נגיש לקהל לקוחות גדול, ותכלול אווירה מסבירת פנים ומשפחתית.

 

ניתוח שוק:

שוק בגדי הילדים הוא ענף צומח, עם דרישה חזקה לאפשרויות לבוש איכותיות במחיר סביר. בהצעת מגוון רחב של מוצרים וחווית קנייה נוחה, החנות המוצעת תיתן מענה לצרכי ההורים המחפשים את הטוב ביותר עבור ילדיהם.

 

מוצרים ושירותים:

החנות תציע מגוון רחב של אפשרויות ביגוד, לרבות בגדי קז'ואל, לבוש רשמי, פיג'מות וביגוד נוסף. בנוסף לביגוד, תציע החנות גם מבחר אביזרים כמו נעליים, כובעים, צעיפים ותכשיטים. החנות תציע גם ביגוד לאירועים מיוחדים, כמו ימי הולדת, חגים ועוד.

 

שיווק ומכירות:

החנות תשתמש בגישה שיווקית רב-ערוצית, לרבות פרסום מקוון ולא מקוון, מדיה חברתית ושיווק בדואר אלקטרוני. החנות תציע גם מבצעים למשיכת לקוחות.

 

פעולות:

החנות תמוקם במיקום מעולה עם נגישות לקהל לקוחות גדול. החנות תהיה באווירה מסבירת פנים ומשפחתית, עם צוות מיומן וידידותי שיסייע ללקוחות בצרכי הקניות שלהם. כמו כן, החנות תציע אפשרויות קניות מקוונות, שיקלו על הלקוחות לרכוש את המוצרים הנחוצים להם מנוחות ביתם.

 

תחזיות פיננסיות:

צפי רווח ועלויות משתנה מעסק לעסק.