דילוג לתוכן

בלוג לעסקים

בעולם העסקי הדינמי של היום, מידע עדכני וכלים ניהוליים הם המפתח להצלחה. במדור זה, נביא לכם את החדשות האחרונות, הטיפים המעשיים והמגמות החמות שיסייעו לכם לנווט את העסק שלכם אל עבר הצלחה מתמשכת. בין אם אתם בתחילת הדרך או מנהלים עסק ותיק, כאן תמצאו את המידע הדרוש לקבלת החלטות מושכלות ולמימוש הפוטנציאל העסקי שלכם.

מפתח להצלחה: חדשות ועדכונים מעולם העסקים

המדריך לניהול ישיבות הנהלה

מאת נדב פרץ, יועץ עסקי ניהול ישיבות הנהלה הוא אתגר מרכזי לכל ארגון. כשזה נעשה נכון, זה יכול להיות מנוע לצמיחה ולהצלחת החברה. במאמר זה נסקור את כל ההיבטים החשובים

קרא עוד »
מדריך לשפת גוף בתקשורת עסקית

נכתב על ידי נדב פרץ, בישראל, שבה הדינמיקה התרבותית כוללת לא פעם דיבור נמרץ ומחוות גוף, שפת הגוף מהווה מרכיב מרכזי בתקשורת היום-יומית ובפרט בתקשורת עסקית. היכולת להבין ולהשתמש בשפת

קרא עוד »
המדריך לכתיבת פרופיל חברה

פרופיל חברה הוא לא רק מסמך שמציג את העובדות הבסיסיות של העסק שלכם; זהו כלי שיווקי מרכזי שיכול להפוך לקוחות פוטנציאליים ללקוחות בפועל. פרופיל חברה מספק מבט כולל על העסק,

קרא עוד »
מדריך לכתיבת הצעת מחיר

נכתב על ידי אלון חיים, משפטן ורואה חשבון בקבוצת המפתח   כתיבת הצעת מחיר היא אחד הכלים המרכזיים להותיר רושם ראשוני חיובי על הלקוח הפוטנציאלי. מדובר במסמך חשוב שבו לא

קרא עוד »
איך לתכנון חנויות?

נכתב על ידי נדב פרץ תכנון חנות הוא שלב חשוב בהגדלת ההכנסות וביצירת חווית לקוח חיובית. מדריך זה מציג שמונה שלבים ליצירת פריסה יעילה, כדי למשוך את הלקוחות למוצרים החשובים,

קרא עוד »
10 שיטות לתמחור מוצר

1 תמחור פסיכולוגי: אשליה של מחיר נמוך יותר התיאור שלך של תמחור פסיכולוגי מדויק. אסטרטגיה זו, הידועה גם בשם תמחור קסם, משחקת על התפיסות והרגשות של הצרכנים כדי להוביל אותם

קרא עוד »
איך לבדוק שביעות רצון לקוחות?

מאת נדב פרץ, ייעוץ עסקי מקבוצת המפתח אנו בקבוצת המפתח משקיעים כסף ומשאבים רבים כדי להביא לקוחות חדשים אלינו. עם זאת, שמירה על הלקוחות הקיימים היא לא פחות חשובה, ואולי

קרא עוד »